sábado, 19 de enero de 2013


BON DIA!! 
Aquí faig dos entrades de cop, la del dia 12 i la d'avui. La del dia 12 la volia fer abans, però no vaig poder....

TROBADA DIA 13: 
Aquest dia vam quedar a les 6 de la tarda per anar a veure una pel·lícula que feien a la Bisbal. Fènix 11*23. Vaig trobar que era una bona pel·lícula per anar a veure i a més a més era amb català, i també perquè tracta una mica de com ens veuen i ens veiem els catalans. I per sobre de tot, que és un fet real. 
Abans d'anar a veure la pel·lícula ens vam trobar a en Guillem i en Cosmin i vam decidir anar a un bar junts per jugar a cartes i estar una estona per allà. Vam estar jugant, berenant i xerrant una bona estoneta fins les 7 que era l'hora que començava la pel·lícula. 
A la Nisriene li va agradar molt la pel·lícula i em va dir que li agraden les pelis amb català i francès que les que estan amb català no li agraden gaire. Vam comentar la pel·lícula i li vaig explicar quatre coses que no havia acabat d’entendre i la vaig portar a casa seva. 






TROBADA DIA 19: 
Avui a la Bisbal feia molt mal temps, plovia i hi havia boira. Com que feia tant mal temps, hem pujat a casa meva i l'he portat a fer un vol amb cotxe, ja que fa una setmana que el tinc, i ella volia veure com conduïa. Hem xerrat una estona i desprès ens hem trobat en Guillem i en Cosmin i hem anat a fer un pastís els 4 junts, perquè per culpa del mal temps, no podíem fer res per el carrer. Hem fet un pastís de xocolate que se'ns ha cremat i no ens l'hem pogut menjar. Però mentre el fèiem ens ho hem passat molt bé tots quatre.
La Nisriene i en Cosmin, tenen bona relació, fan el mateix curs i ja es coneixen, no tenen vergonya i xerraven i es feien bromes tota l'estona. 




Han estat dos dies una mica lights, sense fer gran cosa, però estic amb exàmens. Tot i així,  han estat dos dies que m'han agradat molt! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario