lunes, 18 de marzo de 2013

Excurció amb bicicleta

HOOOLA!!

El dia 9 de març haviem d'anar a GIrona amb la Nisriene al museu del cinema, però es va adormir i vam haver de fer uns plans altarnatius. Com que feia molt bon dia vam decidir anar amb bicicleta. Vam pujar les dos cap a casa meva i ens vam preparar.






Vam agafar les dos bicicletes i la meva germana petita es va apuntar amb nosaltres. Per tant, vam anar les tres amb bicicleta pel voltant del nostre poble. Vam arribar a un prat i allà vam fer vols amb bicicleta, curses, vam collir flors, etc...





Quan vam decidir que ja estavem cansades, vam anar a casa meva i amb un bon esmorza vam fer bracelets, totes tres.






Desprès la Nisriene ens va fer unes trenes xulissimes a mi i a la meva germana. A la meva germana l'hi va agradar tant que vol que li faci per la comunió!



Aquest dia, crec que les fotos parlen per si soles! Va ser un molt bon mati!!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario