domingo, 3 de marzo de 2013

Hola rossinyols!


Bon diiiia!!!!!! 
Ara ja feia un parell de setmanes que no feia cap entrada. Aquests dies amb la Nisriene ens hem anat veient. Hem fet vols per la Bisbal i ham anat a esmorzar a un bar mentre parlàvem i m'explicava que volia fer un cicle formatiu, però no sabia quin. A més, vam veure una pel·lícula de riure, un d'aquests dies que feia tanta fred i la vaig portar a fer un vol amb el meu cotxe (fa poc que tinc el carnet). 
Aquest cap de setmana, però, no ens hem vist, vam quedar el dissabte a la tarda (perquè jo ara treballo els divendres i a vegades dissabtes al matí) i no ens vam entendre amb l'hora. No tinc cap número de telèfon seu i no vaig poder comunicar amb ella i a casa seva ningú contestava. Però ja vaig saber noticies seves, em va trucar a casa!!!!!!!! Avui li he enviat per el facebook una pàgina on hi ha un gran ventall de cicles formatius per fer. Espero que se la miri, sinó el proper dia ho farem juntes, tot i que m'agradaria portar-la al museu del cinema, ja que fa poc jo hi vaig anar amb la universitat i em va agradar moltíssim, avera que li sembla la idea. 

Que acabeu de passar un bon  cap de setmana!!!!! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario